ေလာင္စာဆီႏွင့္ ေရကို ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား၌ ပူးတြဲေမာင္းႏွင္ျခင္းျဖင့္
ဆီစားႏႈန္းႏွင့္
ေလထုညစ္ညမ္းမႈမ်ားစြာသက္သာေစသည့္နည္းပညာကို ျမန္မာႏိုင္ငံ၌တီထြင္ႏိုင္ခဲ့ၿပီျဖစ္
သလုိ ေရတစ္မ်ိုးတည္းျဖင့္ တစ္လံုးထိုးအင္ဂ်င္မ်ားကို ေမာင္းႏွင္၍ရသည ့္နည္းပညာကို
လည္းဇြန္လ၀န္းက်င္၌တီထြင္မႈၿပီးေျမာက္မည္ဟုခန္႔မွန္းထားေၾကာင္းသိရသည္။ ေလာင္
စာဆီႏွင့္ ေရပူးတြဲေမာင္းႏွင္ျခင္းမွာေရေမာ္လီက်ဴးထဲတြင္ပါ၀င္ေသာေအာက္ဆီဂ်င္အက္
တမ္ႏွင့္ ဟိုက္ဒ႐ိုဂ်င္အက္တမ္အား HHO ဂက္စ္အျဖစ္ လွ်ပ္စစ္ဓာတ္ ၿဖိဳခြဲနည္းစဥ္သံုး၍
ေရမွ ဓာတ္ခြဲထုတ္ယူျခင္းျဖစ္ၿပီး ၄င္း ေရဓာတ္ေငြ႔(Water Gas)ကို bubbler
ၾကားခံကာ
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္၏ သန္႔ရွင္းစနစ္ (Air Cleaner)ထဲသို႔ ထည့္သြင္း၍ အင္ဂ်င္ အတြင္း၌
ေလာင္စာဆီႏွင့္အတူ ေလာင္ကၽြမ္းေစျခင္းျဖစ္သည္။ ေရဓာတ္ေငြ႔ျဖင့္ ပူးတြဲေမာင္းႏွင္ရန္
ဒီဇယ္ႏွင့္ ဓာတ္ဆီအင္ဂ်င္မ်ားကို လံုး၀ျပဳျပင္စရာမလိုေၾကာင္း၊ စမ္းသပ္ခ်က္မ်ားအရ အ
ေ၀းေျပးလမ္းမ်ား၌ ေလာင္စာဆီစားႏႈန္း ၇၂ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔ ေလ်ာ့က်သြားေၾကာင္းအဆိုပါ
နည္းပညာကို တီထြင္သူ အင္ဂ်င္နီယာ ဦးေက်ာ္ေက်ာ္က ေျပာသည္။ ထုိ႔ျပင္အင္ဂ်င္စြမ္း
အင္ ႏွစ္ဆမွ
သံုးဆအထိတိုးျမင့္လာျခင္း၊ဟိုက္ဒ႐ိုကာဗြန္ေခၚကာဗြန္ခ်ိဳးမ်ားအားေလာင္
ကၽြမ္းသြားေသာေၾကာင့္ အင္ဂ်င္အတြင္းပိုင္း သန္႔ရွင္းစင္ၾကယ္လာသျဖင့္ အင္ဂ်င္သက္
တမ္း ပိုမိုၾကာရွည္လာျခင္းႏွင့္ ေဘးထြက္ပစၥည္းမွာ ေရခိုးေရေငြ႔သာ
ထြက္ရွိျခင္းစသည့္
အက်ိဳး ေက်းဇူးမ်ားလည္း ရရွိမည္ဟု သိရသည္။ ယခု နည္းပညာသည္ အေမရိကား၌
၁၉၈၁ခုႏွစ္ကတည္းက ေပၚထြန္းခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး ၂၀၀၅ခုႏွစ္ေနာက္ပိုင္းမွသာ က်ယ္ျပန္႔စြာ
အသံုးျပဳၾကျခင္းျဖစ္သည္။ အာရွႏိုင္ငံမ်ားထဲမွ မေလးရွားႏွင့္ ထိုင္းတြင္လည္းသံုးေနၾက
ၿပီဟု သိရသည္။ ၄င္းနည္းပညာႏွင့္ပတ္သက္၍ ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ တည္ထြင္မႈမွာ ႏိုင္ငံျခား
ထုတ္ ပစၥည္းမ်ားကို တစ္စစီျဖဳတ္တပ္အတုယူ၍ပံုစံတူတီထြင္ျခင္းမဟုတ္ေၾကာင္းယင္း
သို႔ ျပဳလုပ္ပါကလည္း မတူညီေသာ ကား အမ်ိဳးအစားမ်ားႏွင့္ မတူညီေသာ ရာသီဥတု
ေၾကာင့္ ေအာင္ျမင္မည္မဟုတ္ေၾကာင္း၊ ယခုထုတ္လုပ္မႈမွာ သီအိုရီပုိင္းကုိသာေလ့လာ
မႈျပဳၿပီး မိမိ၏ ကိုယ္ပိုင္ဒီဇိုင္းျဖင့္ မိမိတို႔ႏိုင္ငံအေျခအေနႏွင့္ လိုက္ေလ်ာ
ညီေထြေအာင္
တီထြင္ထုတ္လုပ္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ၄င္း နည္းပညာအတြက္ တပ္ဆင္ရမည့္
အဓိကပစၥည္းမ်ားမွာ PWM Water Gas Vontroller, Cell ထုတ္ေပးမည့္ Dry Cell၊ ေရ
ဘူး၊ ေရကို သန္႔စင္ေပးျခင္းစနစ္၊ ပန္႔ႏွင့္ အပူတိုင္းကိရိယာတို႔ျဖစ္ၿပီး စုစုေပါင္း
ကုန္က်
စရိတ္မွာ ကားအႀကီးအေသးအလိုက္ က်ပ္ ၁၀ သိန္း၀န္းက်င္ရွိသည္ဟုဆိုသည္။ ၄င္း
နည္းပညာကို တန္ ၃၀ေအာက္ ကားမ်ားတြင္ စိတ္ခ်စြာ အသံုးျပဳႏိုင္ၿပီ ျဖစ္ေသာ္လည္း
မည္သည့္နည္းပညာမဆို ဆီလိုအေပါက္ရွာတတ္ေသာ မဆိုသေလာက္အားနည္းခ်က္
မ်ား ရွိႏိုင္ေသာေၾကာင့္ ပိုမိုစိတ္ခ်ရေသာ အဆင့္သို႔ ေရာက္ေအာင္ ဆက္လက္ ေစာင့္
ၾကည့္စမ္းသပ္ေနေသးေၾကာင္း၊ စီးပြားေရးအရ အျမတ္အစြန္း ရရန္ရည္ရြယ္၍ သုေတ
သနျပဳျခင္းမဟုတ္ဘဲ ျမန္မာႏိုင္ငံသားအင္ဂ်င္နီယာမ်ား၏ ဂုဏ္ကိုလိုခ်င္၍ သုေတသ
နျပဳျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ ထုတ္လုပ္ၿပီးသားပစၥည္း ၁၀၀ ေက်ာ္ရွိေနၿပီျဖစ္ေသာ္
လည္း ေအာ္ဒါမွာျခင္းကိုသာ တစ္ႏွစ္အာမခံျဖင့္ လက္ခံမည္ဟု စဥ္းစားထားေၾကာင္း၊
၄င္း နည္းပညာကို ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ သာမက မီးစက္မ်ား၌ပင္ ထည့္သြင္း အသံုးျပဳႏိုင္
ေၾကာင္း ၂၀၁၀ ခုႏွစ္ ဇန္န၀ါရီလ ၂၉ ရက္ေန႔ထုတ္ Bi Weekly Eleven ဂ်ာနယ္တြင္
ေဖာ္ျပထားပါသည္။
ဒီဇယ္ႏွင့္ ဓာတ္ဆီအင္ဂ်င္မ်ားကို လံုး၀ျပဳျပင္စရာမလိုေၾကာင္း၊ စမ္းသပ္ခ်က္မ်ားအရ အ
ေ၀းေျပးလမ္းမ်ား၌ ေလာင္စာဆီစားႏႈန္း ၇၂ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔ ေလ်ာ့က်သြားေၾကာင္းအဆိုပါ
နည္းပညာကို တီထြင္သူ အင္ဂ်င္နီယာ ဦးေက်ာ္ေက်ာ္က ေျပာသည္။ ထုိ႔ျပင္အင္ဂ်င္စြမ္း
အင္ ႏွစ္ဆမွ
သံုးဆအထိတိုးျမင့္လာျခင္း၊ဟိုက္ဒ႐ိုကာဗြန္ေခၚကာဗြန္ခ်ိဳးမ်ားအားေလာင္
ကၽြမ္းသြားေသာေၾကာင့္ အင္ဂ်င္အတြင္းပိုင္း သန္႔ရွင္းစင္ၾကယ္လာသျဖင့္ အင္ဂ်င္သက္
တမ္း ပိုမိုၾကာရွည္လာျခင္းႏွင့္ ေဘးထြက္ပစၥည္းမွာ ေရခိုးေရေငြ႔သာ
ထြက္ရွိျခင္းစသည့္
အက်ိဳး ေက်းဇူးမ်ားလည္း ရရွိမည္ဟု သိရသည္။ ယခု နည္းပညာသည္ အေမရိကား၌
၁၉၈၁ခုႏွစ္ကတည္းက ေပၚထြန္းခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး ၂၀၀၅ခုႏွစ္ေနာက္ပိုင္းမွသာ က်ယ္ျပန္႔စြာ
အသံုးျပဳၾကျခင္းျဖစ္သည္။ အာရွႏိုင္ငံမ်ားထဲမွ မေလးရွားႏွင့္ ထိုင္းတြင္လည္းသံုးေနၾက
ၿပီဟု သိရသည္။ ၄င္းနည္းပညာႏွင့္ပတ္သက္၍ ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ တည္ထြင္မႈမွာ ႏိုင္ငံျခား
ထုတ္ ပစၥည္းမ်ားကို တစ္စစီျဖဳတ္တပ္အတုယူ၍ပံုစံတူတီထြင္ျခင္းမဟုတ္ေၾကာင္းယင္း
သို႔ ျပဳလုပ္ပါကလည္း မတူညီေသာ ကား အမ်ိဳးအစားမ်ားႏွင့္ မတူညီေသာ ရာသီဥတု
ေၾကာင့္ ေအာင္ျမင္မည္မဟုတ္ေၾကာင္း၊ ယခုထုတ္လုပ္မႈမွာ သီအိုရီပုိင္းကုိသာေလ့လာ
မႈျပဳၿပီး မိမိ၏ ကိုယ္ပိုင္ဒီဇိုင္းျဖင့္ မိမိတို႔ႏိုင္ငံအေျခအေနႏွင့္ လိုက္ေလ်ာ
ညီေထြေအာင္
တီထြင္ထုတ္လုပ္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ၄င္း နည္းပညာအတြက္ တပ္ဆင္ရမည့္
အဓိကပစၥည္းမ်ားမွာ PWM Water Gas Vontroller, Cell ထုတ္ေပးမည့္ Dry Cell၊ ေရ
ဘူး၊ ေရကို သန္႔စင္ေပးျခင္းစနစ္၊ ပန္႔ႏွင့္ အပူတိုင္းကိရိယာတို႔ျဖစ္ၿပီး စုစုေပါင္း
ကုန္က်
စရိတ္မွာ ကားအႀကီးအေသးအလိုက္ က်ပ္ ၁၀ သိန္း၀န္းက်င္ရွိသည္ဟုဆိုသည္။ ၄င္း
နည္းပညာကို တန္ ၃၀ေအာက္ ကားမ်ားတြင္ စိတ္ခ်စြာ အသံုးျပဳႏိုင္ၿပီ ျဖစ္ေသာ္လည္း
မည္သည့္နည္းပညာမဆို ဆီလိုအေပါက္ရွာတတ္ေသာ မဆိုသေလာက္အားနည္းခ်က္
မ်ား ရွိႏိုင္ေသာေၾကာင့္ ပိုမိုစိတ္ခ်ရေသာ အဆင့္သို႔ ေရာက္ေအာင္ ဆက္လက္ ေစာင့္
ၾကည့္စမ္းသပ္ေနေသးေၾကာင္း၊ စီးပြားေရးအရ အျမတ္အစြန္း ရရန္ရည္ရြယ္၍ သုေတ
သနျပဳျခင္းမဟုတ္ဘဲ ျမန္မာႏိုင္ငံသားအင္ဂ်င္နီယာမ်ား၏ ဂုဏ္ကိုလိုခ်င္၍ သုေတသ
နျပဳျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ ထုတ္လုပ္ၿပီးသားပစၥည္း ၁၀၀ ေက်ာ္ရွိေနၿပီျဖစ္ေသာ္
လည္း ေအာ္ဒါမွာျခင္းကိုသာ တစ္ႏွစ္အာမခံျဖင့္ လက္ခံမည္ဟု စဥ္းစားထားေၾကာင္း၊
၄င္း နည္းပညာကို ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ သာမက မီးစက္မ်ား၌ပင္ ထည့္သြင္း အသံုးျပဳႏိုင္
ေၾကာင္း ၂၀၁၀ ခုႏွစ္ ဇန္န၀ါရီလ ၂၉ ရက္ေန႔ထုတ္ Bi Weekly Eleven ဂ်ာနယ္တြင္
ေဖာ္ျပထားပါသည္။
